Ofte Stillede Spørgsmål

Det er ikke nødvendigt at bestille tid for at få repareret en enhed. Det vil dog gøre behandlingstiden så kort som muligt, da vores teknikere har bedre mulighed for at planlægge reparationen.
Hvis der kun er tale om at udskifte skærmen, så kan vi som regel udføre reparationen på under en time – dette afhænger dog af travlhed i butikken, og at de nødvendige reservedele er på lager.
Ja, langt de fleste reparationer kan vi udføre samme dag. Visse reparationer kan dog vare længere. Dette gælder eksempelvis væskeskader, hvor vi skal undersøge enheden, rense væskerester og aflejringer af og behandle ir og rust. Ligeledes kan det ske, at vi ikke har reservedelen på lager, hvilket forlænger ventetiden før enheden kan afhentes.
Ved indsendelse med posten får du typisk din enhed retur inden for 3-7 arbejdsdage. Reparationstiden kan dog blive forlænget ved diagnose af væskeskade, mangel på reservedele eller lignende.
Man skal være opmærksom på, at der kan være stor kvalitetsforskel på reservedele til smartphones og tablets. Vi har valgt kun at tilbyde vores kunder de absolut bedste reservedele på markedet, hvilket sikrer at din enhed fungerer fuldstændigt som før skaden.
Vi har ikke nogen faste mængderabatter, men skal du have foretaget mange reparationer, så spørg gerne i butikken, og vi vil forsøge at finde en god pris til dig.